Morgen ist der Tag! - Reisverslag uit Steuerberg, Oostenrijk van Ellen Vogels - WaarBenJij.nu Morgen ist der Tag! - Reisverslag uit Steuerberg, Oostenrijk van Ellen Vogels - WaarBenJij.nu

Morgen ist der Tag!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

03 December 2015 | Oostenrijk, Steuerberg

Hoi allemaal!

Hier ben ik weer, maar dit keer ga ik jullie op de hoogte houden van mijn stage in het winter wonderland: Oostenrijk!

Ik ga hier een combi-stage doen en dat houdt in dat ik entertainment ga doen, maar ook de horeca en receptie.

Mijn stage in Frankrijk zal niet te vergelijken zijn met deze, aangezien ik daar was om de gasten te entertainen. Hier in Oostenrijk komen de gasten om zichzelf te entertainen door de piste op te gaan. Dit is ook een van de redenen dat ik voor de combi-stage heb gekozen, anders zou ik veel dode uurtjes krijgen denk ik.

Morgenavond vertrekt mijn trein om 21:30 en zal ik zaterdag ergens in de middag op het park aankomen. Zondag zal mijn eerste werkdag zijn!

Het is me, natuurlijk samen met mama, gelukt om alles in maar 2 koffers te krijgen! Al die dikke winterkleding en dan ook nog is de skikleding erbij.... ja daar ben ik best trots op!! haha

Auf Wiedersehen!!

  • 03 December 2015 - 20:59

    Hanne:

    Daag liefie, hele goede reis en geniet ook van de trein! Zal geweldig zijn en worden in Oostenrijk. Dikke dikke knuffel. ze boffen met je
    kussss

  • 03 December 2015 - 22:23

    Johan VdP:

    Goede reis en heel veel succes

  • 03 December 2015 - 23:49

    Mama:

    Goed van ons hè ;)
    Nog even en je nieuwe avontuur begint. Gaat helemaal goedkoper.

    XXXXX

  • 03 December 2015 - 23:50

    Mama:

    "goedkomen"

  • 04 December 2015 - 01:41

    Koen:

    Super tof wat je gaat doen. Ik ga je zeker proberen te volgen waar mogelijk.
    Hopenlijk kom je terug met een hoop ski ervaring :) kunnen we samen een keer gaan!
    Succes en heel vel plezier!!
    Xx Koen

  • 04 December 2015 - 06:47

    Frans En Marleen:

    Succes,en veel plezier

  • 04 December 2015 - 08:26

    Kees En Marian:

    Veel plezier en natuurlijk een leerzame stage!!
    Wij gaan je volgen. Zo wordt je toch nog een kleine wereldreiziger????

  • 04 December 2015 - 09:01

    Manon:

    Succes en veel plezier! :} Je nachtkastje zal iig niet leeg zijn hehe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 11321

Voorgaande reizen:

04 December 2015 - 27 April 2016

Winter Wonderland

18 Mei 2014 - 30 September 2014

Viva La France!

Landen bezocht: